دلایل اعتماد و خلاصه ای از رزومه کمپانی GTICO
هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم.
ی پیشنهاد رد نشدنی


دوستان
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری مطمئن و آدرس gti.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موضوع: <-PostCategory->

دلایل اعتماد و خلاصه ای از رزومه کمپانی GTICO

 

 

 

 

کمپانی عظیم Invest Future of Financial Freedom در سال 2001 فعالیت خود را بصورت لوکال و محلی از پاناما آغاز کرد و طرح یک برنامه بلند مدت داشت که در اوایل برای آزمون و خطا و جلوگیری از لطمه به نام اصلی خود با نام پیشنهادی Eaglego فعالیت خود را شروع کرد که بدلیل پشتوانه مالی قوی و حمایت دولت پاناما و از طرفی سابقه درخشان و عدم شکایت و صلاحیت حرفه ای توانست ظرف مدت فقط 5 سال اجازه فعالیت بصورت بین المللی را اخذ کند و در اینجا بود که نام اصلی خود را در عرصه بین المللی مطرح کرد و با نام NATF Corp پیگیر گرفتن ثبت بین المللی شد و توانست در سال 2007 اولین ثبت خود را در منطقه آزاد تجاری BVI اخذ کند که از لحاظ رتبه چهارمین منطقه معتبر و با پرستیژ دنیا در بین 54 منطقه آزاد تجاری میباشد.

 

 

 

 

 

ولی ثبتهای کمپانی به اینجا ختم نشد و به دلیل توسعه فعالیتها تصمیم گرفت در منطقه معتبر تری هم خودش را به ثبت برساند که اینبار بخاطر داشتن ثبت بین المللی و قدمت بالای 5 سال فعالیت حرفه ای ، توانست گواهی ها و جوازهای لازم برای ثبت در منطقه آزاد تجاری Belize را در سال 2009 اخذ کند که این منطقه از لحاظ اعتباری در سطح بین الملل دومین منطقه آزاد تجاری میباشد و از لحاظ قوانین ثبت شرکتها بسیار سخت گیرانه تر از مناطق دیگر محسوب میشود که ثبت شدن در چنین منطقه ای را تبدیل به یک اعتبار بزرگ برای هر شرکتی کرده که بتواند خود را به عنوان شرکتی ثبت شده در Belize معرفی کند.

 

 

 

 

 

 

دلایل اعتماد

 

امروز این کمپانی را به نام GLOBAL TRADE INTERNATIONAL CORPORATION  وبا برند تجاری   GTICO   در عرصه بین الملل میشناسیم که در رزومه فعالیت خود 11 سال فعالیت مداوم را داشته که همین قدمت کاری یکی از بزرگترین دلایل ، دال بر صحت و واقعی بودن این کمپانی میباشد.

لازم به ذکر است گواهی های متعددی از مراجع معتبر در عرصه فعالیتهای اینترنتی نیز وجود دارد که همگی فعالیتهای این کمپانی را بررسی و به تائید رسانیده اند.

1- دارای گواهینامه بین الملی از منطقه آزاد تجاری

2- 11 سال فعالیت مداوم

3- قرارداد منطبق باقوانین اتاق بازرگانی بیت الملی (دوطرفه و محکمه پسند)

4- امکان فسخ قرارداد و برداشت سرمایه

5- امکان دریافت سود از طریق بانک الکترونیک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : sattar
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی تماس با ما
درباره نویسنده

sattar ٍ هدف از راه اندازی این وبگاه: دوست دارم به کسانی که میخوان زندگیشون رو تغییر بدن صادقانه کمک و راهنماییشون کنم. نه مثل بعضی سایتها که چرتو پرت میگن و ی فرصتی رو که توی این وضع اقتصادی خراب میتونن ازش استفاده کنن رو ازشون بگیرم. sattar.1706@yahoo.com
ایمیل : gtico1706@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات